Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016

Πάσχα και διατροφή: Τι να προσέξουμε


Όπως είναι γνωστό, η διατροφή την περίοδο του Πάσχα συνοδεύεται συνήθως από διαιτητικές ακρότητες: Μια περίοδο «αποτοξινωτική» και μια υπερφαγίας.

Πέμπτη, 21 Απριλίου 2016

Μπιφτέκια λαχανικών χωρίς λάδι


Εξαιρετική επιλογή για νηστεύοντες και χορτοφάγους.

Χαμηλά σε θερμίδες, μπορεί να αποτελέσει άνετα συνοδευτικό -σε μικρή ποσότητα- κάποιας πηγής πρωτεΐνης (κρέας, ψάρι, θαλασσινό). Αν κανείς το θέλει ως κύριο, κόψτε και λίγη σαλάτα δίπλα.

Τρίτη, 12 Απριλίου 2016

Νηστίσιμες μπάρες δημητριακών


Διανύουμε την περίοδο της Σαρακοστής και είναι πολλοί που νηστεύουν.

Η νηστεία μπορεί να αποτελέσει μια περίοδο όπου μπορεί κάποιος να χάσει βάρος, αρκεί να προσέχει την ημερήσια θερμιδική πρόσληψη. Κατά την νηστεία αποκλείονται τα ζωικά τρόφιμα τα οποία είναι πλούσια σε λιπαρά -κυρίως κορεσμένα- και αντικαθίστανται από φυτικές τροφές όπως φρούτα, λαχανικά, όσπρια και δημητριακά.

Οι μπάρες δημητριακών είναι μια καλή επιλογή για ένα γρήγορο και χορταστικό σνακ.

Παρασκευή, 1 Απριλίου 2016

Διατροφή για Σύσφιξη Κοιλιάς


Το κοιλιακό λίπος εμφανίζεται όταν η πρόσληψη θερμίδων είναι εκτός ισορροπίας άρα η απώλεια λίπους από την κοιλιακή περιοχή απαιτεί την μείωση των προσλαμβανόμενων θερμίδων και μια πιο υγιεινή διατροφή για σύσφιξη. Επιλέξτε τρόφιμα που έχουν μια θετική επίδραση στον μεταβολισμό σας και θα σας κάνουν να αισθάνεστε πλήρης με λιγότερες θερμίδες ώστε να επιτύχετε τους στόχους σας.

Περιεχόμενα
  • Σολομός
  • Γιαούρτι
  • Αβοκάντο
  • Αμύγδαλα
  • Μήλα